Case Story: Trends

TALK “Praten over duurzaamheid kan ook zonder met het vingertje te zwaaien.” ‘Change the Game’ is sinds twee jaar de baseline van Trends. Het is een positieve slogan, die benadrukt dat Trends verhalen en ideeën wil brengen van ondernemers en specialisten die een...

Case Story: River Cleanup

Our mission: “To free our rivers and riverbanks of waste with helping hands and smart technologies while changing people’s behavior.” Every year, 11 billion kilograms of plastic pollution ends up in the ocean. A big part of this pollution flows into our oceans via...

Case Story: Kringwinkel

Hoe Kringwinkel ons massaal ‘op nieuw geluk’ liet ontdekken. TALK Alle producten van Kringwinkel hebben een verhaal, net als iedereen die er werkt. In Kringwinkel werken meer dan 4500 collega’s die het moeilijker hadden om een job te vinden, om uiteenlopende redenen....

Case Story: Foodmaker

Zo overtuigt Foodmaker ons met nudging tot gezonder eten WALK Lieven, je hebt voor mij mijn leven veranderd, ik snap nu wat ik moet doen. Onze ambassadeurs begeleiden we met gepersonaliseerde voedingsprogramma’s. Voetballers, hockeyspelers, tennissers, schaatsers,...

Case Story: Close The Gap

Met welk verhaal creëer je als internationale sociale onderneming die de digitale kloof wil overbruggen impact in België én ontwikkelingslanden over de hele wereld? Close the Gap is een non-profit die de digitale kloof overbrugt door kwalitatieve tweedehands...